  • Data: 2006-11-18 10:55:20
    Temat: Re: niezaplacona faktura
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > Osobiście traktuje to jako wyłudzenie. Skoro ktoś bierze ode mnie
    > towar/usługę z obietnicą zapłaty i unika płatności oznacza to, że wyłudził
    > ten towar/usługę ode mnie.
    >
    > Sam jestem ciekaw, jak to wygląda od strony prawnej.

    Od strony prawnej to mozesz w sadzie postarac sie o nakaz zaplaty i uzyc
    komornika do sciagniecia wierzytelnosci.

    Jesli dobrze pamietam, gdy sie okaze, ze np. spolka z o.o. jest
    niewyplacalna a nie zostaly formalnie przeprowadzone procedury
    (jakieśtam ;) to możesz zglosic do prokuratury doniesienie o popelnieniu
    przestępstwa. Jesli czegos nie pokrecilem to tak jest ;) Dawno mi to
    ktos tloumaczyl..

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji