  • Data: 2010-07-23 06:54:32
    Temat: Re: niezapięte pasy pasażera
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 08:10, Maurycy Menke pisze:
    > Temat pasów był często poruszany z tą osobą. Za każdym razem kończyło
    > się konfliktem, więc po jakimś czasie zacząłem ograniczać się do
    > pojedynczego wezwania. Pasażerka na pewno słyszała wezwanie, ale mimiką
    > pokazała mi, że mam nie naruszać jej majestatu.
    No to teraz licz się z tym, że ona naruszy Twój majestat domagając się
    odszkodowania, a Ty w sądzie zostaniesz pouczony, że masz stosować się
    do przepisów obowiązującego prawa a nie widzimisię jakiejś baby. Nauka
    kosztuje, oby Cię było stać.

    > Oczywiście mogłem
    > odmówić jazdy, ale to wiązałoby się z konsekwencjami. Za wypadek
    > odpowiedzialny jest inny kierowca - w wyniku poślizgu wpadł na mój pas.
    Nieistotne kto jest odpowiedzialny za spowodowanie wypadku, Ciebie mogą
    ścigać konkretnie za jazdę z pasażerem bez zapiętych pasów i narażenie
    go na utratę zdrowia. Więcej asertywności w życiu. Na pocieszenie
    zostaje Ci świadomość, że ta baba już do końca życia będzie zapinać pasy
    (o ile w ogóle wsiądzie do samochodu).

    --
    MZ