  • Data: 2010-08-17 21:53:23
    Temat: Re: nieużywana działka
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > A konkretnie?

    Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na jej podstawie
    Rada gminy uchwala regulamin utrzymania czystości i porządku na
    terenie gminy. W każdej gminie może to wyglądać inaczej. Np. Rada
    Miasta Poznania uchwaliła to tak: "Właściciele nieruchomości
    niezabudowanej zapewniają utrzymanie jej w odpowiednim stanie
    czystościowo - porządkowym poprzez usuwanie na bieżąco zalegających
    odpadów, koszenia wysokich traw i chwastów." Ale w regulaminie
    obowiązującym w gminie Pruszków (na terenie której znajdują się
    Tworki) analogicznego przepisu nie ma, stąd pewnie twoje zdziwienie.