    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuprawnione linkowanie zakazane!!!!!
    Date: Thu, 11 Jul 2002 02:57:02 +0200
    To: "r...@w...pl" <r...@w...pl>

    Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

    > Nie chcac nikogo tu w zaden sposob deprecjonowac, ale z Expertem ciezko jest
    > dyskutowac na jakims poziomie, zwlaszcza na takim jakim dysponuje osobiscie.
    > Jego pulap abstrakcji i sposob prowadzenia dyskusji jest dla mnie
    > nieosiaglany.
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    Dokladnie.
    Nie mam teraz czasu na jalowe dyskusje z toba i strate czasu,
    dlatego napisalem redaktora Krola, aby zamiescil moja replike we Wprost.
    Wprost to wydawnictwo prawicowo-liberalne , rezewntujace okreslony
    standard przestrzegania prawa,
    a zatem zobowiazane do prezentowania opinii okreslajacych obowiazujacy
    stan prawny a nie tylko
    to co ktos chce sobie prywatnie powiedziec.

    Nie wiem czy niescislosci byly zamierzone i w jakim celu, ale oczekuje
    ze odpowiedz z redakcji Wprost, te watpliwosci pozwoli wyjasnic.
    Zastrzeglem sobie prawo do repliki, gdyz nie moge dopuscic do
    prezentowania niescislosci,
    ktore przez niektorych moga zostac uznane za tolerancje dla naruszania
    obowiazujacego porzadku prawnego, a w szczegolnosci do naruszania praw
    autorskich w internecie.

    Standard prawa intewrnetowego jest jednolity w Europie i na swiecie, a w
    szczegolnosci w Stanach
    i brak jakichkolwiek podstaw dla twierdzen, ze Polska moze wprowadzac
    odmienne regulacje, odmienne
    interpretacje niz powszechnie obowiazujace w demokratycznym swiecie.

    Tolerancja naruszania praw autorskich nigdy nie powinna i nie moze byc
    komentowana jako prawne przyzwolenie naruszania praw autorskich.
    A bez repliki, mojej , czy tez komentarza redakcyjnego odcinajacego sie
    od tresci komentarza nt.
    obowiazujacych norm prawnych w zakresie ochrony praw autorskich w
    internecie,
    nie przywrocona zostanie rownowaga i komentarz nie pozostanie jedynie
    prywatnym komentarzem jednego z czytelnikow, a bedzie reprezentowal
    stanowiska Wprost w kwestii ochrony praw autorskich w internecie, tutaj
    przyzwoleniu na brak takiej ochrony praw autorskich.

    Nieuprawnione linkowanie zawsze bylo zakazane , ale tolerowane w
    dzialalnosci non-for-profit.
    A nigdy w biznesie.

    I nie sadze, aby redakcja Wprost dopuscila linkowanie swoich artykulow
    na komercyjnej stronie Kowalskiego, w towarzystwie komercyjnych banerow
    reklamowych roznej tresci, w towarzystwie zdjec erotycznych, komentarzy
    naruszajacych linie programowa Wprost.

    A zatem nie sadze , aby redakcja Wprost miala z jakiegokolwiek powodu
    wyalienowac swoje prawa autorskie i scedowac je w tym zakresie na blizej
    nieokreslonych uzytkownikow internetu, zezwalajac im na dowolne
    manipulowanie informacja, stanowiaca wlasnosc redakcji.

    Nie widze powodu dlaczego jutro, za tydzien, Janek powie Zenkowi,
    "
    Wiesz Zenku, w Polsce wolno linkowac cudze strony www.
    To zrobmy sobie erotyczna strone i umiescmy tam rozne linki z czasopism
    elektronicznych.
    Damy banery reklamowe, zrobi sie ruch na stronie pochodzacy z
    wyszukiwarek i zrobimy duza kase na klikach.
    "

    W Europie, na swiecie, tak Janek Zenkowi nie mowi.

    Jacek

    Kopia:
    Redakcja Wprost
    Redaktor Naczelny

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).