eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy klient - co zrobicRe: nieuczciwy klient - co zrobic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed
    .tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy klient - co zrobic
    Date: Sat, 31 May 2003 11:07:47 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <bb9re5$m0s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bb72pp$8b4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bialystok-tpnet-3.bsk.vectranet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1054372101 22556 217.97.164.140 (31 May 2003 09:08:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 May 2003 09:08:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:148028
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bb72pp$8b4$1@news.onet.pl...
    > Mam problem z nieuczciwym klientem, ktory odmawia zaplacenia mojej firmie.
    > Zaczne moze od poczatku. Jakis czas temu moj staly klient zamowil w mojej
    > firmie produkcje pewnego katalogu. Z uwagi na dosc dluga wspolprace cena
    > zostala ustalona niestety ustnie. Ustalona cena byla mocno odbiegajaca w
    dol
    > od naszych standarow (pewne elementy produkcji jak na przyklad kosztowne
    > przygotowanie komputerowe klient dostal za darmo). Praca zostala wykonana,
    > towar zawieziony do klienta, odebrany przez pracownika, faktura zostala
    > podpisana. Po dwoch miesiacach moj szef zaniepokojony brakiem platnosci
    > zadzwonil do klienta z checia wyjasnienia sytuacji. No i zaczely sie
    schody.
    > Klient stwierdzil, ze cena zostala ustalona za wysoka i ze moze zaplacic
    > polowe kwoty, na jaka zostala wystawiona faktura. Oczywiscie moja firma
    > zaplacila juz podatek i VAT z tej faktury. Wczoraj klient listem poleconym
    > odeslal fakture z informacja, ze ceny sa niewspolmierne do wykonanej
    uslugi
    > (co jest totalna bzdura) i ze pracownik nie byl upowazniony do podpisania
    > faktury. Oczywiscie ani slowa o towarze, ktory odebral. Dodam jeszcze, ze
    > nie wyslane zostalo jeszcze do klienta zadne oficjalne wezwanie do
    zaplaty.
    > Co w takiej sytuacji mozna zrobic? Jest to dosc znaczna kwota i jej brak
    > jest sporym obciazeniem dla mojej firmy. Z tego co sie orientuje klient
    nie
    > bedzie z stanie zwrocic towaru, gdyz wiekszosc katalogow rozeslala juz po
    > swoich kontrahentach.

    wyślijcie wezwanie do zapłaty.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1