  • Data: 2008-01-13 10:21:07
    Temat: Re: niesluszna windykacja
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzymek napisał(a):

    > Ok, czyli mogli przekazać moje dane, jeśli byłbym winien te pieniądze,
    > ale nie jestem. To był ich błąd w systemie że cos byłem winien.
    > Zatem kogo mam oskarżyć:
    > Windykatora, ze próbuje ściągać nienależną się kwotę ?
    > Szkołę o przekazanie moich danych firmie windykacyjnej ?

    Szkołę, to ona bowiem ponosi winę za to, pod warunkiem że to nadal
    szkoła jest właścicielem wierzytelności (nie dokonała cesji).
    Z tym że polecam bardziej pozew o stwierdzenie nieistnienia
    zobowiązania, a nie sprawa karna. Po wysłaniu wezwania przed wniesieniem
    powództwa szkoła w praktyce pewnie sama skoryguje rachunki.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz