  • Data: 2006-12-08 10:11:24
    Temat: Re: nielegalny soft i wysokość odszkodowania
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jasko Bartnik napisał(a) :

    > Mnie cos takiego swego czasu nawrocilo ... ale i tak sie
    > boje kontroli; tak samo jak boje sie policjanta legitymujacego mnie na
    > ulicy. Czlowiek sobie mysli "jesli tylko bedzie chcial to do czegos
    > sie przyczepi".

    Otóż to. Chyba dlatego na milicję mówiło się glina. Bo się
    wszystkiego czepia. Tym się też różnimy od wielu państw, gdzie
    tzw. władze (authorities) mają poważanie. Co władze powiedzą,
    jest święte. U nas nikt raczej nie ufa bezpodstawnie władzy. Czy
    jest to efekt ostatnich kilkudziesięciu lat, czy może od zaborów?
    Może też sięga jeszcze dalej w historię?

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!