  • Data: 2019-04-07 23:56:15
    Temat: Re: niegodna praca (fizyczna)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Apr 2019 14:36:05 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
> [...]
    sadu-pracowal-przy-winobraniu-Rzecznik-KRS-to-praca-
    niegodna-sedziego.html

    > Rzecznik KRS sporo racji ma ale słowa dobrał "niechlujnie" IMHO.

    Czytam, czytam i sam nie wiem.
    Raz "sędzia może podjąć dodatkowo wyłącznie pracę naukową lub
    dydaktyczną", co byloby podstawa do zakazu innej i nichlujnych slow
    rzecznika.

    "Swoje przyzwolenie na dodatkowe zatrudnienie sędziego Bracisiewicza
    prezes Felińczak oparła na art. 86 par. 2 i 5 ustawy Prawo o ustroju
    sądów powszechnych. Zgodnie z nimi sędziemu nie wolno podejmować
    innego zajęcia ani sposobu zarobkowania, które przeszkadzałoby w
    pełnieniu obowiązków sędziego, mogło osłabiać zaufanie do jego
    bezstronności lub przynieść ujmę godności urzędu sędziego. "

    I tu juz tego nie pisza, czyzby wiec chodzilo o ujme na godnosci ?

    J.