  • Data: 2005-03-15 10:17:57
    Temat: Re: niechciany lokator w mieszkaniu własnościowym
    Od: "Piotr Benesz" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lokator jest problematyczny i to jest inna sprawa - ale ogólnie tylk on
    > zgodnie z umową może z tego mieszkania korzystać. Co innego mieć gości a
    co
    > innego na stałe kogoś w mieszkaniu - a wiem, że osoba ta przebywa już tam
    > kilka miesięcy.
    > Ale to nie jest moje pytanie - jak mam udowodnić i gdzie zgłosić, że
    > sytuacja taka ma miejsce?

    udowodnic bedzie prosto - sasiedzi - no chyba ze masz z nimi na pienku :)
    druga rzecz to dowiedziec sie gdzie ta "dodatkowa" osoba jest zameldowana i
    w tamtej okolicy popytac, a jezeli mieszka ponad 3 miesiace i w miejscu
    zamelodowania nie pojawila sie nawet na chwile, ktos powinnien odebrac jej
    meldunek

    Pozdrawiam Piotr Benesz