  • Data: 2008-08-13 03:59:15
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    było samemu wezwać policję lub na nią poczekać a nie odjeżdżać.

    właśnie - słowo na słowo jedynie - wiec tutaj się możesz kolego poślizgnąć.
    sprawa rok stara, jak udowodnisz swoje racje?

    bo jak ten CIEĆ jak go nazywasz - chociaż gość po prostu pracuje na swój
    chleb więc nie wiem po co mu jedziesz........ - zapewne zrobił to odruchowo
    a nie ze złej woli, na stacji z płacą pewnie 1500 max nie siedzą doktorzy po
    3ech fakultetach, więc mogło się coś gościowi po prostu zapomnieć, mógł mieć
    zły dzień itepe

    poza tym czemu policja ma wierzyć Tobie a nie jemu? skoro byłeś uczciwy to
    dlaczego Ty odjechałeś? dlaczego nie Ty wezwałeś policję i sprawę wyjaśniłeś
    na miejscu?

    piszę powyższe nie w kategoriach oceny tego zachowania bo żadnego z nas tam
    nie było, ale tego do czego zacznie się zapewne czepiać policja. i nie wiem
    czy nie słusznie swoją drogą.

    a teraz kwestia jedynie wiarygodności - kto będzie bardziej przekonywujący.
    albo umorzą ze względu na niemożność wskazania winy....... tylko czy warto
    za 46 pln........ skoro i tak jeździsz i przez ten rok wypaliłeś pewnie ze
    sto razy tyle..........

    mi szczerze pomysł odjechania bez płacenia nie wpadłby do głowy, po prostu
    dogadałbym raczej z gościem kiedy mu dopłacę kase bo nie mam przy sobie, a
    wina jego, wkurzenie zapewne by bylo, ale o ile kłopotów i biegania na
    policję mniej..........

    Sebastian