  • Data: 2008-08-13 07:50:47
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '>>'
    Wpis z dnia 13-08-2008:

    > a jak ci napisze ze to bylo 1,5 minuty to sie odczepisz?

    Czy to prawda, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają za darmo samochody?
    Tak, tyle tylko, że nie w Moskwie a Leningradzie, nie na Placu Czerwonym
    tylko Pałacowym, nie samochody tylko rowery i nie rozdają tylko kradną.

    Tak mi się skojarzyło :)

    Twoja wiarygodność właśnie spadła - myślę, że w sądzie będzie podobnie.
    Twoje zachowanie w tej sytuacji działa na Twoją niekorzysć - zamiast
    załatwić sprawę po ludzku, sam postąpiłeś jak cieć.
    Zeznania pracowników stacji raczej Cię pogrążą - nie udowodnisz, że
    chciałeś zapłacić te 20 zł.

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net