  • Date: Tue, 01 May 2012 16:25:12 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat

    > Nie pomawiam o żadne czyny. Zastanawia mnie tylko częstotliwość wizyt w
    > sądzie.

    Pomawiasz mnie o pobicie kogoś.

    Ja rozumiem, że język polski może nie być twoim językiem ojczystym, ale
    sprawia ci jakieś kłopoty - zatrudnij tłumacza.

    Dodatkowo - pomawiasz mnie o jakieś bliżej nieustalone czyny zabronione,
    w których ty rzekomo jesteś pokrzywdzony.

    Może przestań chlapać na lewo i prawo pomówieniami, hmm?

    > Nie mówię, że cię zabiła. Nie wiem, co zrobiła, to ty o tym wspominasz.
    > Ja słowem o żadnej windzie ani doniczkach nie pisałem.

    To były, drogie dziecko, przykłady z prasy o przypadkach zaniedbania
    przez właściciela swojej "świętej własności".

    Jakby ktoś wcześniej zwrócił na to uwagę i zmusił, chociażby "ciągając
    po sądach" (jeśli normalne zwrócenie uwagi nie zadziała) do naprawienia
    problemów, to parę osób nie straciłoby życia lub zdrowia.

    Ale że świat jest pełen takich, jak ty, co chowają głowę w piasek i
    tylko lamentują, jak im osobiście coś na głowę spadnie, to niestety jest
    tak jak jest - myślicie tylko o sobie.