  • Date: Fri, 03 Feb 2012 23:54:06 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raz

    W dniu 03.02.2012 22:36, froff pisze:

    > Teraz zatem osoba, która dysponuje kontem może sobie bez mojej wiedzy i
    > zgody włączyć ponownie automatyczne odnawianie i znowu obciążać moją
    > kartę! Może też do woli kupować na moje konto
    > inne produkty:

    Bo zasada jest prosta - "wiecznych kluczy" do swojego sejfu nie daje się
    innym!

    [ciach]

    > To jest dopiero kwiatek!
    > Wysłałem maila, w którym stanowczo domagam się usunięcia z ich systemu
    > danych mojej karty kredytowej. Ciekawe czy odpiszą i co. Tej sprawy im
    > nie odpuszczę.

    Bank też może ci nie odpuścić - klient-pieniacz może być nieopłacalny, a
    w każdym regulaminie jaki widziałem wyraźnie dopuszczana jest możliwość
    natychmiastowej blokady karty używanej niezgodnie z regulaminem. I tak
    samo normą zdaje się być klauzula pozwalająca na używanie karty
    wyłącznie przez osobę, której tę kartę wydano - udostępniając komuś
    swoją kartę łamiesz regulamin czyli twoją umowę z bankiem.

    Tupanie nóżką czy nadymanie się nic nie zmieni w fakcie, że źródłem
    problemu jesteś ty jako niekompetentny użytkownik i to nie tylko karty.

    Generalnie robisz awanturę o to, że najpierw sam złamałeś umowę (dając
    komuś swoją kartę do wykorzystania), a potem źle zrozumiałeś inną
    (zupełnie jasną i prostą) umowę!

    Chociaż z drugiej strony co ja się przejmuję... Dla mnie ludzie
    postępujący wbrew instrukcjom obsługi to tylko potencjalni klienci na
    jakąś mała chałturkę, bo prędzej czy później na pewno coś zepsują ;->

    I potem będzie lament, żeby naprawić komputer, odzyskać dane... Czyli z
    czysto egoistycznego punktu widzenia - postępuj dalej jak postępujesz
    ;-> Jak nie ja to ktoś inny z Tajnego Klubu Czytających parę groszy
    sobie zarobi na twoim lenistwie ;->