    From: "blur" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie zamawiana publikacja
    Date: Thu, 23 Nov 2006 16:57:28 +0100

    Użytkownik "akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
    news:ek4fmm$2d5$2@inews.gazeta.pl...

    > niestety nie odpowiem na temat. ale mialem podobne numery. dla swietego
    > spokoju zaplacilem a na pszyszlosc wiedzialem ze jak zadzwonia to
    > ochrzanic i odeslac z kwitkiem. i przestrzegam przed tym wydawnictwem.
    > oni jesli celowo tego nie robia to maja na prawde wielki burdel w systemie.

    Swego czasu też mi wcisnęli ten poradnik, przyszedł razem z FV, oczywiście nic nie
    mówili przez telefon że mam to odesłać na swój koszt jeśli mi się nie spodoba, po
    miesiącu dzwoni babka że nie zapłacone, no to pytam się za co ? za poradnik !! jaki
    poradnik ? no ten co Panu wysyłaliśmy !!! ja nic nie dostałem, czy poszło poleconym ?
    nie !! to do widzenia pa pa, No i sprawa się skończyła :)