  • Data: 2008-12-22 20:21:08
    Temat: Re: (nie) anonimowosc badan laboratoryjnych
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sensie Jan Kowalski ma dzume. I odbiera wyniki Jana Kowalskiego
    > ktory jest zdrowy.
    >
    > Potem umiera w meczarniach zarazajac po drodze wiekszosc gosci
    > restauracji i obslugi. A dalej juz wiadomo.

    Dobra dobra. Sytuacja z życia mojej rodziny:

    1. Kobieta pracuje w restauracji.

    2. Owa kobieta jedzie do Egiptu z facetem.

    3. Facet (nie mąż - więc Sanepid nie znajdzie) się zaraża salmonellą,
    badanie to pokazuje, Sanepid zaczyna zawracać dupę facetowi.

    4. Kobieta nie może legalnie zrobić sobie badań i sprawdzić, czy nie
    złapała również tej Salmonelli - pracuje więc i nie bierze więc
    chorobowego na inną, lipną chorobę.

    Czy to nie jest większe ryzyko?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google: