    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: neostrada cd
    Date: Mon, 24 May 2004 17:08:55 +0200

    zyguli/tensionkru wrote:
    > Do tego od lutego, od kiedy mam neostrade, nie placilem za nia , bo
    > zapomnieli mnie wpisac do rejestru i nie mialem kosztow neostrady na
    > rachunku. Wczoraj dostalem telefon, ze przepraszaja i ze teraz bedzie juz
    > nomralnie, na rachunku ale teraz musze zaplacic im zalegle 700 zlotych. Czy
    > mozna sie jakos od tego wykpic? Czy moge nie ponosic skutkow ICH bledow?

    A regulamin swiadczenia uslug przeczytal?

    par. 36. 1. Faktury VAT za uslugi telekomunikacyjne doreczane sa
    Uzytkownikowi listem zwyklym lub osobiscie.
    2. Termin platnosci wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
    3. W przypadku nieotrzymania faktury VAT za okres rozliczeniowy Abonent
    powinien niezwlocznie zglosic ten fakt do TP.

    ___A zglosiles???

    4. Za dzien zaplaty uwaza sie dzien dokonania wplaty w urzedzie
    pocztowym, banku, kasie TP lub dokonania platno?ci przelewem, jeseli
    platnosc nastapila do dnia okreslonego na fakturze VAT lub dzien wplywu
    srodków na rachunek TP, jezeli platnosc nastapila po dniu okreslonym
    jako termin platnosci faktury VAT.
    5. Za zwloke w uiszczaniu oplat TP nalicza odsetki ustawowe.

    ___A czemu nie chwalisz ich, ze odsetek nie naliczyli?

    WL