    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: neka mnie administrator bydynku
    Date: Tue, 18 Dec 2007 00:42:20 +0100

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fk6uvb$hok$1@news.onet.pl...

    Sprawdź, czy na blankietach wpłaty numery kont dla obydwu mieszkań nie
    różnią się końcówkami. Niektóre banki dają możliwość tworzenia subkont dla
    każdego zobowiązania. Wówczas wpłacając na jedno z tych kont Ty
    niezamierzeni korzystasz z prawa wyboru zobowiązania, które zamierzasz
    uregulować i wpłacasz na jedno mieszkanie. Wówczas to administrator ma
    rację, a nie Ty.

    Jeśli obydwa rachunki są jednakowe, to wówczas napisał bym jeszcze raz
    pismo do administratora żądające zwiększenia nadzoru nad księgowością i
    wyjaśniające, że nie zamierzasz tego za niego robić. jeśli uważa, ze jesteś
    im coś winien, to niech Cię pozwie do sądu. W piśmie możesz go strzec, ze w
    wypadku pojawienia się Twojego nazwiska na liście niepłacących za czynsz
    pozwiesz go do sądu.

    Niestety na chwilę obecną raczej nic innego zrobić nie można.