  • Data: 2009-09-15 08:56:36
    Temat: Re: nazwisko w paszporcie
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości
    news:h8ndth$2lmf$1@newsread2.aster.pl...
    > Witam,
    > około 5 miesięcy temu żona wymieniła paszport, tak się złożyło, że jeszcze
    > wtedy nie byliśmy małżeństwem więc wyrobiła go na panieńskie nazwisko. miesiąc
    > po wyrobieniu paszportu wzięliśmy ślub, żona przyjęła nazwisko dwuczłonowe
    > "Panieńskie-Moje", w najbliższym czasie planujemy wyjazd do Egiptu, czy mogą
    > być jakieś problemy jeżeli nie wymieni paszportu? Czy może go używać przez
    > cały okres ważności tj. 10 lat czy jednak lepiej wymienić?

    W związku z obowiązującym w Egipcie prawem, które jest w pewien sposób pod
    wpływem religii, oraz z powodu ich niezrozumia dla pozostawania własnym kobietom
    wczesniejszego nazwiska, mogą ichni wopiści nabrac podejrzeń, że Twoja żona jest
    facetem i zostanie poddana na zapleczu bardzo szczegółowej kontroli osobistej,
    aby przekonać strzegące moralności służby graniczne jakiej Twoja żona jest
    rzeczywiście płci.
    Oczywiście będzie to robił szef zmiany, więc zapewne najstarszy, brzuchaty i
    spocony facet, czyli daj żonie podjąć decyzję, bo może nie będzie to jej
    przeszkadzać.

    --
    andreas