  • Data: 2002-03-01 07:31:47
    Temat: Re: nazwisko dziecka
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik news.faq.net.pl <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5mc1a$rvh$...@n...bsi.net.pl...

    > Tak mój miły panie coś zaniedbałeś ...

    No właśnie... Napisałam już to Tomy'emu na priva - nieświadomie popełnił
    błąd, który czasami popełniają mężczyźni - nie poszedł do USC uznać swoje
    dziecko (nie którzy, choć akurat nie Tomy, jak wywnioskowałam z tego co mi
    napisał, robią to, bo wydaje im się, że się zemszczą za coś tam na
    kobiecie), a potem może się okazać, że po sprawie w sądzie mają te same
    obowiązki, które mieliby po uznaniu, tylko praw mało lub prawie wcale.

    pozdrawiam

    Monika