  • Data: 2007-11-10 22:00:11
    Temat: Re: nazwa spolki
    Od: " ioo" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@o...com> napisał(a):

    > A nie jest tak, że w umowie spółki masz Nazwa Spółki Kowalski i Nowak
    > spółka jawna, nie dopuściliście stosowania skrótu, zaś we wniosku do KRS
    > podałeś Nazwa Spółki Kowalski i Nowak sp.j.?
    > Art. 24 par. 2 ksh podaje oznaczenie sp.j. właśnie z dwiema kropkami,
    > więc nie sądzę, żeby o takie coś chodziło.

    Dokladnie jest tak, ze w oryginalnej umowie rzeczywiscie pomylkowo byl bledny
    skrot (mea culpa, zgubilem oznaczenie spolki w nazwie skroconej w ogole).
    Doslalem wiec uchwale spolki, ktora zmieniala umowe w punkcie dotyczacym firmy
    wpisujac tylko "Spolka bede dzialala pod firma mojafirma (nowak, kowalski)
    sp.j.", ale nie doslalem nowego wniosku. Rozsadek podpowiada wiec, ze moze
    rzeczywiscie chodzic o niezgodnosc nazwy z uchwaly spolki z nazwa we wniosku o
    wpis do KRS (jest taka jak w umowie spolki). Nie wiem tylko, dlaczego w pismie
    sad wyraznie kaze mi przyslac "uchwale w sprawie zmiany (...) skrotu firmy
    spolki" (dopiero w dodatkowych objasnieniach jest napisane, zeby tym razem nie
    zapomniec o nowym wniosku).

    Konkludujac, najlepiej bedzie wyslac uchwale i nowy wniosek i wpisac
    nazwa pelna: moja spolka (nowak, kowalski) spolka jawna
    nazwa skrocona: moja spolka (nowak, kowalski) sp.j.

    dobrze mysle?

    --
    pozdrawiam,
    ioo.