  • Data: 2007-05-21 11:32:13
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > powiedz mi kto by zakupil program gdyby wiedzial ze moze bezkarnie sobie
    > go sciagnac? Ja by nie kupil.

    Ci, którzy kupują i dzisiaj choć mogą sobie ściągnąć.
    Tak jak dziś dalej kupują inne utwory - np. filmy , muzykę - choć może
    je sobie bezkarnie ściągać. Oczywiście pomijając odpowiedzialność cywilną.
    Dlaczego tylko programy mają być wyróżnione?

    > ale czemu ja mam tracic na tym ze organa scigania naduzywaja swej wladzy?

    Nie uważasz, że zmuszanie ludzi do zakupów za pomocą aparatu przemocy
    jest do bani?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info