  • Data: 2010-11-05 11:28:59
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    net...

    > tylok ze uszkodzaona bronia mozesz zrobic akurat taka sama krzywde
    > jak atrapa broni, wiec dlaczego mielibysmy je inaczej traktowac?

    IMO w takiej sytuacji (napad z uszkodzoną bronią) kwalifikacja jednak
    zależeć od intencji sprawcy.
    Jesli wiedział że to uszkodzona broń, to nie można mu postawić zarzutu
    że zamierzał i brał pod uwagę narażenie czyjegos życia czy zdrowia.

    Jesli nie wiedział, to przyznam że mam problem.
    z jednej strony faktycznie nie spowodował zagrożenia, ale z drugiej -
    godził się z tym i chciał je spowodować...

    --
    Pozdro
    Massai