  • Data: 2010-11-04 12:46:51
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2010 13:40, Olgierd pisze:

    > No i widzisz jak się zakręciłeś: podobnie podający się za Napoleona
    > Bonaparte są bezpieczni.

    Nie zrozumiałeś - skoro z tego co pisze m.in. szerszeń kwalifikacja
    czynu ma zależeć nie od stanu faktycznego tylko od wrażenia ofiary, to
    równie dobrze możesz trafić na kogoś głupawego, kto uwierzy w Napoleona
    czy innego imperatora.

    I co wtedy? Albo mój wcześniejszy przykład z melancholijnym "chyba
    ciebie uduszę..."...