  • Data: 2008-03-03 01:10:29
    Temat: Re: namierzanie komórki???
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "::" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fqf8bv$naq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Za duzo filmow ogladasz Policja nie ma mozliwosci namierzenia komorki.

    może Ty za mało , bo ma taką możliwość

    > Operator teoretycznie moze zgrubnie podac komorke w ktorej pracuje telefon
    > i teoretyczna pozycje, lub jesli komorka ma odbiornik GPS dokladna pozycje
    > z bledem 5 metrow

    taa, to że aparat się loguje do jednego btsa nie znaczy że nie ma
    komunikacji z pozostałymi okolicznymi bo w przeciwnym razie skąd by miał
    wiedzieć, że musi się przełączyć do tego z silniejszym sygnałem i że wogóle
    któryś z okolicznych jest w zasięgu i ma np. silniejszy sygnał?

    pozycja jest wyznaczana na podstawie kilku btsów i dokładność zależy m.in.
    od ich ilości i częstotliwości działania i faktycznie nie jest bardzo
    dokładna i może wynieść np. 100metrów.

    dalej z dokładnością wkraczają już mobilne sprzęty bardziej precyzyjne,
    które podprowadzić mogą pod drzwi do użytkownika ale to z uwagi na różne
    okoliczności w tym przypadku absolutnie nie realne a i inne sposoby niezbyt
    prawdopodobne. W takim przypadku jeśli były to jakieś obelgi to nawet imeia
    może nie będzie im się chciało wyciągać;)

    ale odpowiadając na pytanie o namierzenie samego imeia to może zająć
    zorientowanemu policjantowi nawet kilka minut i na tej podstawie oczywiście
    można teoretycznie sprawdzić, gdzie dany aparat się znajduje, nawet jeśli
    włożona jest inna kara sim i np. kto jest właścicielem zarejestrowanej karty
    sim włożonej do aparatu miesiąc temu... ale w przypadku obelg nikt
    prawdopodobnie nie będzie nic takiego robił;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.