  • Data: 2007-09-21 13:57:41
    Temat: Re: naklejka DE na polskim samochodzie
    Od: "wologf" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MT" <s...@d...null> napisał w wiadomości
    news:46f3cc74$1@news.home.net.pl...
    > Bywam na granicy bardzo czesto i prawde mowiac gdyby nie taki
    > nadgorliwiec jak ty nigdy nie zwrocil bym uwagi na te naklejkowe
    > bajery.
    > W nowej EU tablica rejestracyjna okresla z jakiego kraju i jakiej
    > gminy pochodzi delikwent zeby go mogla policja namierzyc latwiej.

    Dlatego zwróciłem uwagę, bo właśnie nie bywam na granicy i rzuciło mi
    się to w oczy.
    Skonkretyzuj co masz na myśli z tą nową UE, bo o ile mi wiadomo tak
    określa się w sumie 12 państw w tym naszą Polskę, u nas poznasz z
    jakiego jest powiatu, ale nie gminy, a w innych krajach mają swoje
    sposoby przydzielania numerów. Niektóre kraje spoza UE też mają symbol
    państwa na rejestracjach. Policja by mogła namierzyć nawet jakby numer
    był tworzony metodą przypadkową, bo chyba po coś są bazy danych.