eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonakaz opłaty błędnej fakturyRe: nakaz opłaty błędnej faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Date: Wed, 21 Sep 2011 09:46:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <j5c4o4$i5g$1@news.onet.pl>
    References: <4e78752d$0$2075$c3e8da3$a9097924@news.astraweb.com>
    <j5a4km$mma$1@inews.gazeta.pl>
    <4e78a1ee$0$924$c3e8da3$9f400e27@news.astraweb.com>
    <j5an5q$lqe$2@news.onet.pl> <j5bgvo$khi$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1316591172 18608 83.17.174.162 (21 Sep 2011 07:46:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2011 07:46:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    In-Reply-To: <j5bgvo$khi$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:688450
    [ ukryj nagłówki ]

    Animka pisze:
    > W dniu 2011-09-20 20:48, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze:
    >>>
    >>> Czy w takim razie operator może wystawić błędną fakturę na milion PLN i
    >>> konsument ma ją uiścić choćby nie wiem co, zaciągać kredyt i czekać
    >>> potulnie na rozpatrzenie reklamacji?
    >>
    >> Zasadniczo klient może w ogóle nie płacić, a nawet nie składać
    >> reklamacji. Pomijając taki niuans jak wyłączenie telefonu, to w razie
    >> chęci wyegzekwowania zapłaty to operator musi pozwać użytkownika, a ten
    >> może wówczas skutecznie dowieść niezasadności roszczenia.
    >
    > Mnie Tepsa nie przysłała faktury i domagali się zapłaty jakichś 30 zł. z
    > groszami. Na niebieskiej linii powiedziałam, że czekam na fakturę (albo
    > jej kopię) i dopiero zapłacę.


    Na niebieskiej linii informujesz, ze brak jest faktury, a spodziewasz
    się, że powinnaś zapłacić. Jeśli źle zareagują składa się oficjalnie
    reklamację na niedostarczenie faktury. Jeśli dalej brak jest
    jakiejkolwiek pozytywnej reakcji, albo reakcja negatywna, przedkładasz
    sprawę do UKE. Na razie tylko Dialog fikał tak daleko i tylko za
    pierwszym razem. Za drugim grzecznie przysłali raz jeszcze fakturę,
    która nie dotarła do mnie.



    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1