  • Data: 2005-07-13 09:09:18
    Temat: Re: nagrywanie rozmowy z urzednikiem (face to face) - PILNE
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:db2j5k$1ao$1@news.onet.pl...

    > którą uczestniczy się w rozmowie, o fakcie jej nagrywania. IMHO nie ma
    > takiego obowiązku.

    Glos, podobnie jak wizerunek jest dobrem osobistym. Mowi o tym art.23 k.c.
    zatem zgoda osoby ktorej glos nagrywasz jest wymagana. Co prawda zastanawia
    mnie czy takiej samej ochronie podlega glos osoby publicznej bo tak osoba
    niejako 'a priori' ogranicza swoje prawa w zwiazku z wykonywana praca.

    W zasadzie nawiazujac do majacego odbyc sie przesluchania mozna
    -nie podpisac protokolu z przesluchania,
    -podpisac i zadac sprostowania protokolu, -
    -pod trescia zeznan spisanych przez urzednika wpisac wlasnorecznie
    niescislosci i podpisac.
    W zasadzie nagrywanie nie jest w tej sprawie konieczne.
    Pozdrawiam Maver