  • Data: 2007-01-12 14:24:36
    Temat: Re: nagrywanie rozmow - firma
    Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gasper wrote:
    > Użytkownik "kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL
    > na bilingu są tylko cyfry i jakbyś na nie nie patrzył to nie będą
    > danymi osobowymi

    napisałem bilingi i archiwa rozmów - bo jedno i drugie razem identyfikuje
    człowieka.
    Pisze o tym dlatego, ze niedawno na jednym ze szkolen dotczących UOODO i tam
    p. Witold Rygiel (który sie troche na UODO zna) twierdzil, ze w zasadzie
    rejestracji powinny podlegac również zbiory nagrań video z kamer
    przemysłowych, biorąc pod uwage definicje przetwarzania danych oraz
    definicje zbioru danych).
    Oczywiscie dodał też, ze takich zbiorów nikt nie rejestruje a GIODO nie
    zajął w tej sprawie stanowiska.

    Otrzymałem już odpowiedz na interesujące mnie pytanie z wątku, ale ten temat
    jakby jest tematem pobocznym i tak mnie to zaciekawiło, czy moze coś sie w
    tym temacie zmieniło, o czym któyś z usenetowiczów słyszał.

    --
    pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.z.pl gg:tu był numer GG