  • Data: 2006-10-02 21:14:09
    Temat: Re: nagranie z dyktafonu jako dowód 'pożyczki' ?
    Od: tattva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Mógłby, ale równie dobrze mógłbyś gdybać, czy pomóc mogłoby podpisane
    > oświadczenie takiej treści ;->
    > Standardowa odpowiedź to: "nic nie jesteśmy winni - zjeżdżaj pan!"
    > Zwłaszcza po "aferze z nagraniami" ;->

    Nie do końca... Myślę, że nie będą tak kłamać w żywe oczy starszej
    kobiecie. Prędzej wymyślą coś w rodzaju 'akurat nie mamy, ale właśnie
    próbujemy uzbierać' i będą zapewniali, że za miesiąc czy dwa 'już na sto
    procent oddadzą'. Coraz więcej takich ludzi spotykam na swojej drodze i
    coraz bardziej mnie to denerwuje...
    Niewykluczone, że postraszenie ich kasetą (tym bardziej jeśli takie
    nagranie faktycznie może stanowić dowód) przyniesie zamierzony efekt.

    /tattva
    --
    kontakt: samborro maupa gazeta kropka pl