  • Data: 2005-06-18 18:05:22
    Temat: Re: nadgodziny w niedziele...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a) :

    > A ten wyrok nie obejmuje przypadkiem czasu poswieconego na zapoznanie
    > sie materiałami ...np. umową, propozycjami itp itd ? Bo tu mi pachnie
    > szwindlem.

    Mi pachnie szwindlem, ale z innego powodu. Prowadzę samochód na
    drugi koniec Polski. Wracam nim. W podróży jestem z 14 godzin. I
    co ja robię? Op... się? Nie. Wykonuję pracę na rzecz pracodawcy.
    Zamiast siedzieć z puszką piwa w jednej ręce i pilotem w drugiej
    przed telewizorem;-) to muszę coś robić na polecenie pracodawcy.
    Zgadzałbym się, żeby mi tego czasu nie liczono, tylko gdybym mógł
    ten czas na podróż wykorzystać na mój sposób, a nie złodzieja
    mojego własnego czasu. W ostateczności może być kuszetka, jeśli
    to podróż w nocy.
    Pójdźmy dalej. Kilka podróży w tygodniu. W domu mnie nie ma 7
    dni. 7 x 18 godzin poświęcone pracodawcy. Czas poświęcony w 100 %
    na jego potrzeby. I co? Liczy się 40 godzin pracy? Inspekcja
    Pracy była innego zdania:-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.