  • Data: 2008-11-05 15:47:16
    Temat: Re: nadanie paczki
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    mok napisal:
    > Orientujecie się może, czy przy wysyłaniu paczki ( czy pocztą czy kurierem )
    > trzeba podawać swoje dane ( i czy są one weryfikowane z dowodem np. ) ?

    na poczcie nie, podejrzewam ze w razie czego beda szukali na nagraniu z
    kamer itp

    kurier odbierajacy paczke tez nic nie sprawdza, jak z paczkami wysylanymi
    z placowek kurierskich nie wiem, ale watpie zeby kogos to interesowalo

    generalnie to nadawca ma chciec zeby w razie czegos paczka do niego wrocila
    badz mogl ubiegac sie o odszkodowanie

    a w przypadku przestepstw sa inne metody, w koncu zawsze na poczte mozna
    by wyslac byle menela za winko, wiec sprawdzenie dowodu niewiele daje