  • Data: 2008-12-31 22:41:44
    Temat: Re: naciąganie klientów
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:495a3b15$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości:
    k.gda.pl

    > Fajne. Beż żadnej pracy i za nic w zamian ciągną całkiem przyjemną kasę
    > :)

    A wiecie w wszystkie te audiotele są w rękach
    JEDNEJ FIRMY ... która pozornie wyglada
    jak 8-9 rożnych firm. To jest monopol i sporo
    zamieszanych w to osób dostaje z tego działkę.

    Spróbujcie sami otworzyć taką firmę, z góry uprzedzę
    że choćbyście mieli nie wiem jak dobry pomysł NIE
    MA MOŻLIWOSCI OTWORZENIA TAKIEJ FIRMY.

    Tomy M. www.ansibl.com