  • Data: 2011-07-22 15:18:21
    Temat: Re: na prawach rękopisu do użytku służbowego
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-21 23:21, smerf pisze:

    > Podobno na prawach rekopisu tzn nawet cytatow nie mozna uzywac z niej.
    > Wiec jak wyglada sprawa gdybym dal do recenzji innemu specjaliscie ?

    Bez przesady. Tak w ogóle to prawo autorskie nie bardzo zna takie
    pojecie "na prawach rękopisu" Rozumiem, że ktoś chciał przez to
    zasygnalizować, ze autor zastrzega wyraźnie swoje prawo o pierwszym
    udostępnieniu publicznym. To absolutnie jednak nie zmienia, że jeśli to
    jest pismo procesowe to ze swojej istoty będzie podlegało ujawnieniu
    sądowi, stronom, ich pełnomocnikom, biegłym i każdej innej osobie
    mającej prawo do wglądu do akt.