  • Data: 2004-01-27 11:16:57
    Temat: Re: na jakiej podstawie wpis na czarną listę dłużników?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik chiaro di luna napisał:

    > Przejrzałam archiwum grupy pod tym kątem, ale mam kilka pytań:
    > 1. Na jakiej podstawie prawnej wierzyciel może składać wniosek o umieszczenie
    > dłużnika na &#8222;Czarnej Liście Dłużników&#8221;?

    jeśli nie blefują to poczytaj
    --> ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych

    > 2. Czy zapowiedź pisemna wizyty z firmy windykacyjnej (w zakresie 1 tygodnia)
    > nakłada na mnie obowiązek siedzenia w domu plackiem, bo ponoć byli u mnie i
    > domagają się pokrycia kosztów?

    powiedz,żeby spadali na drzewo

    > 3. Jak przed sądem faktycznie wygląda podniesienie zarzutu przedawnienia, tak
    > żeby był on uznany?

    wnoszę o oddalenie pozwu z powodu przedawnienia roszczenia. :)

    > 4. Jak można się ich skutecznie pozbyć, bo szkoda mi czasu na wizyty w sądzie?

    Napisz im - roszczenie jest przedawnione, w razie odmiennego poglądu
    prosze złożyć pozew.
    Jeśli tak zrobią, piszesz w odpowiedz, że to jest przedawnione.
    To wszystko (mniej więcej).