  • Data: 2002-08-03 22:09:54
    Temat: Re: muzułmanie
    Od: "Marta" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hejka hejka!

    Niestety nie jestes w stanie nic zrobic i lepiej daj sobie spokój z tą dzi
    ewczyna bo mozesz narobic sobie bardzo duzych klopotow. To ze dziewczyna ta
    mieszka w polsce nie ma zadnego znaczenia. Islam jest bardzo specyficzna r
    eligia i niestetynie do konca nie zrozumiala dla ludzi z poza niej.
    Ta dziewczyna religie uzyskała po swoim ojcu i on jest w ich rodzinie najw
    azniejszy (Tak przynajmniej mowi Koran). To ze ja sprzedal to w sumie jest
    dla nich normalna sprawa i ona nie moze się temu sprzeciwstawic. W tej rel
    igii pozycja kobiety jest bardzo niska. Kolejnym paradoksem jest to ze męż
    czyzna (muzlumanin) bez zadnych przeszkod może wiazac sie z kobieta z innej
    niz islam religii, ale niedopuszczalne są zwiazki kobieta (muzlumanka) i m
    ężczyzna z innej wiary.
    Najlepsza i chyba jedyną rada na ten problem jest to zebyscie o sobie zapo
    mnieli, bo się tylko niepotrzebnie będziecie meczyc.

    Pozdrawiam
    Marta

    Użytkownik Leon <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:aibk81$t68$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > kochamy się bardzo nadal, ale wydarzyła się tak to mogę nazwać. Mianowicie
    > jej ojciec ją sprzedał jakiemuś arabowi w ich relingi porostu sprzedaje
    się
    > dzieci. Ona ma 16 lat u nich to już kobieta. Ale mieszkają w Polsce. Teraz
    > ona strasznie cierpi a ja bez niej też :( . Musi słuchać tego araba nie
    może
    > się z nikim spotykać. A wcześniej była normalna towarzyską dziewczyną t
    eraz
    > jej życie legło w gryzach. Czy mieszkając w Polsce nie ma żadnych praw.
    Jest