    From: Bischoop <B...@K...RUSSIA>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: muzułmanie
    Date: Thu, 1 Aug 2002 19:31:26 +0000 (UTC)

    W artykule Leon napisal(a):

    > Witam!
    > Chciałem poruszyć temat islamu.
    >
    > Mam do was pytanie proszę odpowiedzcie co o tym myślicie.

    Masz Leon nie lada problem, przebywaja na terytorium polski, i powinni
    przestrzegac nasze polskie obowiazujace prawo, jednak mulzumanie za
    bradzo sa przywiazani do swoich tradycji, i zyja, mieszkaja w obcych
    krajach, jednak w domu zycie toczy sie po islamsku jakby byli u siebie.
    Problem ten jest szczegolnie znany szwedom, gdzie jest mulzumanow od
    cholery, szczegolnie turkow, tam takie problemy sa na poczatku dziennym,
    doszlo do tego ze rzad szwedzki chce wprowadzic cos takiego iz kazdy
    mulzumanin musialby wypelniac cos na wzor deklaracji iz godzi sie na
    przestrzeganie prawa szwedzkiego, ze wzgledu na to czy godzi sie ono czy
    nie z jego islamskim. Czesto wyjezdzam do szwecji, i wiele o tym wiem,
    czesto tam dochodzi do morderstw, niedawno glosna byla sprawa
    dziewczyny tureckiej, mieszkajacej wraz z rodzicami w szwecji juz od 13
    lat !!!!!, zostala sprzedana turkowi, tamten turek mial przyjechac do
    szwecji, wziasc z nia slub, wiadomo ulatwia do zdobycia obywatelstwa
    przy okazji, praca, jednak ona sie na to nie godzi, uciekla z domu, byla
    zakochana w szwedzkim chlopcu, ktorego zamordowano, ja zas nastraszana
    grozono jej, ze zle skonczy jesli nie wroci do domu, w koncu brat ja
    napadl i zgwalcil, na koncu chcial ja zabic, ale ktos ta dziewczyne uratowal,
    teraz jest w jakies organizacji wspomagajacej zaadoptowac sie mulzumanom.

    Czemu sie tak rozpisalem, a nie podalem nawet zadnych prawnych aspektow
    ano dlatego iz chce ci leon dac do zrozumienia z czym sie stykasz, oni nie
    potrafia wyzbyc sie swoich tradycji, taki mulzumanin tylko udaje ze
    jest polakiem, w domu maja swoje tradycje, i na nic jest nasze prawo,
    maja je w nosie. Wszystko zalezy teraz od ciebie, stawiajac temu czolo,
    narazasz swoje zycie.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %