  • Data: 2007-08-23 18:53:51
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1jcu0exl3f21e$.1rd0rsz98my4g$.dlg@40tude.net...

    > No widzisz, więc straszysz? Straszysz.

    Nie, informuję o możliwych konsekwencjach.

    > I jak to kwalifikujecie?

    Tak samo, jak każdy inny nielegalny program. Jakie tu mogą być wątpliwości?

    > Napisałem, że logika prawa karnego nie obowiązuje w prawie
    > administracyjnym, nie że można popełniać przestępstwa.

    To napisz szerzej, co też to oznacza Twoim zdaniem, bo nie mam ochoty
    zgadywać.

    > Ponieważ kara wychowawcza jest jakiś odrębnym rodzajem działań
    > faktycznych
    > Twoim zdaniem?

    Pisz jaśniej, bo trudno polemizować z takimi skrótami myślowymi. Kary
    regulaminowe zawiera bodajże Statut szkoły. Kilka z nich miałem okazje
    widzieć z bliska. Żaden pozbawienia wolności przez "Time-out" nie zawiera.