  • Data: 2006-08-14 11:44:36
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "castrol" <j...@b...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ebp8n9$hu2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > IMHO to nie instytucja panstwowa tylko wlasnosc prywatna.

    Wlasnosc moze i prywatna, ale po otwarciu kino staje sie miejscem publicznym
    o czym chyba wiekszosc osob tutaj zapomina :)

    > Jesli ja bylbym wlascicielem i zazyczyl sobie, ze moga wchodzic tylko
    > osoby ubrane na niebiesko, to ochrona by to wykonala.

    Zyczyc sobie oczywiscie mozesz, ale nie masz prawa odmowic nikomu wejscia do
    kina - w przeciwnym wypadku popelnisz wykroczenie a jesli jeszcze Twoi
    ochroniarze uzyli by sily to popelnili by przestepstwo :)

    Fajnie nie?

    > Bo ja im za to place, bo to moja wlasnosc i moge sobie z nia robic co
    > chce.

    Ale nikt nie neguje ze to Twoja wlasnosc :) Tyle ze wywieszajac godziny
    otwarcia sklepu/kina i otwierajac swoja wlasnosc w tym czasie, twoja
    wlasnosc staje sie miejscem PUBLICZNYM do ktorej dostep ma kazdy. Nie podoba
    Ci sie? To nie otwieraj kina/sklepu - sprawa jest prosta.

    > Zreszta tutaj sie ktos buntuje na kino, a prosze wejsc do restauracji z
    > wlasnym obiadem ;) Dziwne tez ze nikt nie protestuje przy selekcjach do
    > klubow, tam to juz wogole jest widzimisie ochrony.

    Klub to inna sprawa - nie jest miejscem publicznym bo wejscie odbywa sie na
    podstawie kart klubowych - jesli taka karte masz to wpuscic cie musza i tyle
    :)

    Co innego ze zwykla dyskoteka - tam rowniez nie maja prawa odmowic Ci
    wejscia - nawet jak bedziesz osoba niepelnoletnia - ale o tym bylo juz
    wielokrotnie na grupie wiec zajrzyj do archiwum.

    Jacek