  • Data: 2007-07-19 17:12:43
    Temat: Re: mp3 z internetu
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-07-2007 o 16:37:04 poreba <d...@p...pl> napisał(a):

    > A plik wave też budzi Wasze wątpliwości? A strumień danych
    > (kodowania, format to ma, FS czyba nie) na CD-AUDIO też?
    > Plik tekstowy z zawartością 'Ala ma kota' też powoduje dywagacje - można
    > go przecież traktować jako polecenia wyświetlenia czegośtam na ekranie -
    > czy jest programem komputerowym?

    I o to mi sie rozchodzi :) Wiem, ze to absurdalne podejscie. Plik tekstowy
    zawierajacy "ala ma kota" to tez abstrakcja. "ala ma kota" to ciag zer i
    jedynek takiej postaci: "01100001 01101100 01100001 00100000 01101101
    01100001 00100000 01101011 01101111 01110100 01100001", przy zalozeniu, ze
    uzywamy standardowego kodowania. Mozna zatem zalozyc, ze jest to swoisty
    program komputerowy, ktory dzieki systemowi operacyjnemu jestesmy w stanie
    uruchomic. Ale, jak juz wspomnialem, zmierzam do absurdu :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.