    From: Sesjusz <posesjusz@_spam_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Date: Fri, 05 Oct 2007 12:00:56 +0200

    Steel pisze:

    > skoro masz umysl techniczny, zupelnie jak ja, to moze trzeba z niego
    > skorzystac?

    Jestes dzieciakiem, bladzisz, czujesz sie niedowarosciowany, nawet nie
    wiesz jak bardzo to widac :) Czy sadzisz ze usnet Ci pomoze ? Te ironie
    w co drugim zdaniu, chec pokazania siebie z jak najlepszej strony,
    rozwijanie dyskusji, mimo ze jest nie na temat, bronienie swoich racji.

    > Ty masz przeczytac odpowiednie ustawy czy kodeksy. To taki problem dla
    > ciebie?

    Lubie czytac, pytalem tylko o jakie, dyskusja z Toba do droga przez
    meke, nie pomagasz - nie odzywaj sie bo szkoda czasu na takich.

    > tak nawiasem mowiac rozmawiales o tym z waszym pracodawca?
    > Bo jesli ty podsuniesz ludziom taki papierek to mogo nie chciec go
    podpisac.

    Oby sie z nim zaznajomili, i potwierdzili to podpisem ze sie
    zaznajomili, jestem upowazniony do takich dzialan.

    > Poza tym informatyk powinien wiedziec co to prawo autorskie bo ono go
    bardzo
    > czesto sie dotyczy...

    Wiem na tyle ile mi potrzeba, o to, czego nie wiem pytam a jesli dam
    rade sam szukam informacji, ale to tez zupelny off topic.

    > ciekawa logika odpowiadasz na post ktorego nie przeczytales jeszcze?
    > hmmm rozwiazujesz zadanie bez przeczytania calej jego tresci?

    Dzieciaku, to nie zadanie matematyczne, to jest zycie ! :)

    > a ja sie zapytam dlaczego?

    Taka praca, nie bede o niej opowiadal bo szkoda mi palcow na kolejny off
    topic.

    > rozumiem ze wszyscy korzystaja z portow FTP (ktore maja u siebie na
    kompi
    > postawione)
    > zapewne wszyscy tez potrzebuja wszsytkie porty!

    Taki life, taka praca, zaskoczony ?

    > to wymaga troche pracy ale spokojnie da sie zrobic...

    Wszystko da sie zrobic.

    > A dla ciebie blokowanie p2p to problem? rozumiem ze filtrowanie
    pakietow to
    > skomplikowana operacja.

    Zmiana naglowkow z drugiej strony tez nieskomplikowana.

    > Blokowanie www to tez koszmarna sprawa...

    Ja pier... czlowieku pisalem, ze to niczego nie rozwiaze, po co Ty sie
    wglebiasz w cos co jest zupelnym offtopiciem, tylko po to by udowodnic
    ze jestes wspanialy bo wiesz cos, mimo ze nie na temat. Zachowujesz sie
    jak newbie.

    > Zapytam: "jak papierek ma ograniczyc ludzi do wkladania penow USB czy
    DVD?

    Chodzi mi o poinformowanie i zmuszneie do myslenia. Pisalem rowniez ze
    musza wkladac USB i DVD bo to tez ich praca.

    Wybacz ale nie mam sily komentowac reszty Twoich wywodow, sa po prostu
    bez sensu i zupelnie nie na temat, nie pomagasz mi i nie mam zamiaru i
    czasu udowadniac Ci ze wiem co jest 5. Wiem ze jestes jednym z takich,
    do ktorych musi nalezec ostatnie slowo, tak wiec wypoc sie tutaj,
    pospelniaj sie i zmykaj. Dla mnie EOT.

    Maciej K. aka Sesjusz