  • Data: 2007-10-30 14:20:39
    Temat: Re: monitoring w na klatce bloku mieszkalnym
    Od: Małgorzata Pompka <" dandyska"@piipka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa napisał(a):

    > Zamontuje Ci kamerę wprost Twoich drzwi... a może lepiej - wprost okna
    > do łazienki. Nie badź złośliwy i nie zasłaniaj.. .zwłaszcza jak
    > żona/córka prysznic biorą, ok?

    > W tym kraju da się wiele zrobić jak ludzie będą szanowali cudzą własność
    > i prywatność.

    > pozdrawiam.
    > PlaMa
    plasma a nie możesz tego inaczej rozwiązać
    np możesz chodzic zamaskowany. nikt cie nie pozna i bedzie git
    a twojemu sasiadowi nie zginą trampki co je trzyma w zsypie.
    ale najlepiej zakleic wizjer sasiada gumą , a zarówke wykrecic, a
    kontakty zdemolowac i bedziesz miał wolność i brak podgladactwa.
    ej plama plama jesteś przykladem radosnej twórczosci seksualnej w
    latach minionych
    enfant terible swoich miłych rodziców