  • Data: 2009-12-24 00:11:29
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK pisze:

    > Ale wtedy ja tez bede widzial obserwatora.

    Och, czyżby?

    > Nie potrzebuje, zeby anonimowy
    > obserwator mial mozliwosc sporzadzenia dokladnego planu mojego dnia.

    No to musisz wynaleźć płaszcz niewidzialności, bo inaczej jak ktoś
    będzie chciał, to ten plan sporządzi (chociaż może ty z domu nie
    wychodzisz ze strachu przed kamerami, więc wtedy faktycznie byłby
    problem ;) ) i to tak, że nawet się nie zorientujesz.

    PS: Lotnik! Kryj się!

    http://www.zumi.pl/namapie.html?&long=20.145644&lat=
    51.9567452&type=2&scale=2&svActive=false