  • Data: 2009-12-21 20:43:34
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w przypadku mojego osiedla ten monitoring mialby dzialac sam z siebie,
    > tzn bez agencji. Operator sieci mialby to tylko rejestrowac.
    > I wedlug mnie, lepiej by bylo aby obraz nie byl udostepniany online a
    > jedynie udostepniony odpowiednim sluzbom (policja a nie agencja bo jej i
    > tak nie ma) w przypadku jakiegos zdarzenia.

    Nie ograniczaj się do policji czy agencji a koniecznie zapewnijcie łatwy
    dostęp
    do nagrań dla wszystkich mieszkańców lub zarządu - nie z domu bo to zbędne
    ale z dyżurki.
    W przypadku kradzieży zanim policja dotrze do takich nagrań to pewnie dawno
    na nich nagra się nowy materiał. Takie nagrania są super w przypadku
    gdy ktoś zahaczy na parkingu czyjś samochód. Jeśli będą dostępne nagrania to
    policja
    nie będzie wogóle potrzebna.