  • Data: 2003-08-13 15:09:48
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <m...@b...autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:1tee1er24vmli$.dlg@unikatowy.adres.e-maill...

    > A ty chyba masz jakieś problemy natury prawnej,że wskoczyłeś tu z
    > grupy,gdzie pisałeś o swoim fiucie.

    Albo coś ci się pomerdało, czyli jesteś po prostu głupia, albo celowo
    siejesz dezinformację, czyli jesteś i głupia (bo tak prymitywną
    dezinformację da się łatwo zdemaskować), i jednocześnie wredna cholera.

    Nie wiem, co gorsze. Ale ewidetnie da się wyczuć 'szkołę expierda'.

    > Jakiemuś dziecku krzywdę zrobiłeś?I teraz się motasz ze swoimi problemami?
    > Tylko boisz się o tym tutaj napisać?

    Chyba od tego upału mózg ci się zagotował...

    *plonk*