  • Data: 2003-08-21 14:11:08
    Temat: Re: mogę żądać zwrotu gotówki?
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmmm wrote:

    > czy

    > ok, tak zrobie :)

    > dzieki serdeczne za pomoc, a orientujesz sie moze na co ewentualnie sie
    > powolac gdyby probowali mnie zbyc ze nie da rady itp? zamiast powiedziec:
    > "macie mi oddac kase i juz" wolabym np: "wg. ustawy nr.xx z dnia xx ...."
    > ;))
    >
    > Pozdrawiam
    > DM

    "Miejsce, dnia ______, 2003 r.
    Nadawca / Adresat

    Korzystając z uprawnienia zawartego w art. 7 ust. 1 w zw. z art. 10 ust 1
    (bądź w zw. z art. 10 ust. 2 jeżeli nie doręczyli wam takiego pisemka o
    prawie odstąpienia od umowy w terminie 10 dni ;)) ustawy z dnia 2 marca
    2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z
    pózn. zm.), odstępuję od umowy sprzedaży ______ zawartej w dniu ______ .
    Jednocześnie wzywam do zwrotu kwoty w wysokości _______ (słownie _____),
    wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia zapłaty ceny.

    Podpis"

    Pismo wyślij listem poleconym. Wyślij też paczuszkę z zakupionym od nich
    towarem.

    Pozdrawiam,
    Marysia