  • Data: 2009-02-28 15:01:48
    Temat: Re: milicjant
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gob7a0$8to$2@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawe. Zdefiniuj dobrowolne.
    Po co? To termin o ogólnie znanym znaczeniu.

    > Czy wystarczy fakt że się wpisałem, np. do takiej milicji?
    Oczywiście. Do milicji nie było (o ile wiem) przymusowego poboru.
    Wręcz przeciwnie.

    > Czy to że innej pracy nie miałem i głód mnie zmusił to jest dobrowolne?
    Nie fantazjuj.

    > A może rodzina mnie zmusiła?
    No wiesz, jak ciebie rodzina zmusza do wstąpienia do milicji, to diabli
    wiedzą do czego jeszcze zmusić może.

    > Co jak chciałem być milicjantem by strzec prawa a nie zoomować ludzi?
    Byłeś - delikatnie to nazywając - naiwny.

    > Co z ludźmi którzy cała służbę przeszli z niczym nie plamiącym ich
    > sumienia?
    Pewnie mieli impregnowane.

    --
    Jotte