  • Data: 2007-05-22 14:09:37
    Temat: Re: mieszkanie w autobusie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie wiem, nam się zdarzyło (zarabiając jakieś 200%, nawet uwzględniając
    > inflację).

    Ale ja pytam o regułę a nie wyjątki. Wśród osób które znam, jedynie te które
    zajmują się obrotem nieruchomościami inwestują w nieruchomości. Takich osób
    znam całe dwie sztuki.
    Pozostałe po prostu kupują mieszkania dla siebie, nierzadko na niewolniczy
    kredyt. Jakoś nikt nie chce sprzedać.
    Ja też kupiłem mieszkanko bardzo tanio, mógłbym krocie zarobić sprzedając,
    ale jakoś nie chcę - nie nawidzę przeprowadzek i rozpoczynania życia od
    nowa....
    --
    Jackare