  • Data: 2004-05-20 08:06:52
    Temat: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj dostałam pismo od komornika, że muszę
    > zapłacić kwotę ponad 10 tys. zł + wszelkie dodatki urzędowe (pokrycie
    > kosztów sądowych, komornika, itd.), włącznie prawie 18 tys. zł. Na piśmie
    > jest, że komornik działa dla wymienionego w piśmie Banku. A TBS, w którym
    > ja jestem formalnie tylko najemcą lokalu jest jego dłużnikiem i ten
    > wyznaczył mnie do spłaty długu.

    skoro dluznikiem jest tbs to placic musi tbs. do wszczecia oraz prowadzenia
    postepowania egz. potrzebny jest tytul wykonawczy. a tytul jest na Ciebie?
    pewnie nie. (art. 776 i art. 805 § 2 k.p.c.)

    musisz sie sprzeciwic prowadzeniu egzekucji z Twojego majatku bo nie Ty
    jestes dluznikiem, prawda? (art. 825 pkt 3 k.p.c.)

    pozdr.
    marcin