  • Data: 2006-03-29 09:17:10
    Temat: Re: mieszkanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    TT wrote:
    > witam,
    >
    > mam "mały" problem:
    > podpisałem umowę przedwstępną na zakup mieszkania, wprowadziłem się,
    > uzyskałem kredyt, kredyt został wypłacony deweloperowi, teraz chciałem
    > podpisać akt i .... okazuje się, że to nie był nowy budynek, tylko stary
    > wyremontowany, facet mnie oszukał

    Przepraszam bardzo: nie widziałeś wcześniej tego budynku na oczy? W
    dokumentach (m.in, potrzebnych do uzyskania kredytu) nie było daty
    (pierwszego) ukończenia budynku?

    > co mam zrobić?

    Cóż, jeśli deweloper sfałszował dokumenty, sprawa jest prosta - prokuratura.

    Jeśli nie - musiałbyś udowodnić, że nie wiedziałeś, że jest nowy. Dasz radę?