  • Data: 2004-04-28 23:36:45
    Temat: Re: mgr, mgr inż. czy inż. ?
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Mua" <T...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:c6ourd$fu7$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Ukonczylem na Politechnice Gdanskiej studia 3.5 letnie - obronilem prace
    > inzynierska na Wydziale Elektroniki. Na tej samej uczelni skonczylem 2
    > letnie uzupelniajace studia magisterskie na Wydziale Zarzadzania i
    Ekonomii
    > (do ich rozpoczecia konieczny byl papier ukonczenia wyzszych studiow).
    Jakim
    > tytulem moge podpisywac realizowane przeze mnie projekty teletechniczne

    mgr inż. -

    nawet wówczas, gdyby projekt dotyczył np. nauk humanistycznych. Tytuł
    dotyczy osoby, a nie projektu.
    Uzyskałeś 2 tytuły zawodowe inż. oraz mgr.
    Możesz, a nawet powinieneś je obydwa używać.
    Inż. oznacza, że ukończyłeś studia techniczne, mgr oznacza, że ukończyłeś
    studia na poziomie magisterskim.
    Użycie tylko jednego z tych tytułów zawodowych nie oddaje w pełni Twojego
    wykształcenia i może być nawet mylące.

    Pozdrawiam

    wa